Usa..

Nu är det inte många dagar kvar till måndag, och på måndag åker jag till USA med alla sköningar på min skolan som oxå blir studenter snart!
Skönt ska det bli! Hoppas att det är varmt  och soligt där så att man kan få lite färg inför balen, studenten mm..

På lördag är även min första dag på coop, jag tror att jag ska lära mig hur kassan fungerar och sånna saker då..
Det är även öppet hus på skolan den dagen så då kommer min familj att vara där och kolla, lite tråkigt att det var just den dagen som jag skulle jobba, men jag kan ju inte ändra jobb tider pga det..

I USA då, vad ska jag göra där fick jag en fråga.. Svaret vet jag inte riktigt men det blir två dagar som jag ska iväg på studiebesök, handlar om typ solenergi och ngt mer, annars blir det väl endel spring i affärerna och se om man kan hitta ngt roligt. Det blir även att gå på sea world en av dagarna, vilket jag tror att blir riktigt kul :)

Idag är även en speciell dag, idag har nämligen jag och Micke varit tillsammans i ett och ett halvt år..
Kanske inte så speciellt för endel men jag tkr det är kul iaf :P                                                                                            

image156

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback