jobbar..




Yes, nu sitter jag på jobbet igen.. Händer inte så mkt här direkt på nätterna.. Men tur att vakterna är här ibland och håller mig sällskap en stund iaf :P
Nejdå, det går bra och jobba och det känns skönt att man äntligen börjar komma in i den här branchen.. Det kanske börjar komma igång med jobb nu efter det här.. Jag hoppas det iaf..
Det blev ingen revision på trean, vilket innebär att jag inte fick jobba som strålskyddare nu. Men jag  går istället som Brandvakt på ettan :P

Jag får inget att fungera här på sidan nu heller, den strejkar väl för att jag så sällan skriver här :P
Men texten vill inte hamna i sidan utan verkar bara kunna vara i mitten som ni ser,.. äsch!

jobbar..
Bilden är över ettan och tvåas kärnkfraftverk, jag jobbar på ettan nu iaf :P
Jag får ju inte ha med kamera in så det blev att googla fram en bild..

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej !! skojskoj, aah . Men hur länge är ett tag. Jobbar nu torsdag, lördag o söndag . Är du här i veckorna me??

Postat av: Linda

Haha stackare du har det inte lätt du eller :P haha . Men jag är ledig i morgon så kanske kan komma förbi om jag lyckas skaffa bil, annars kan du ju komma hit om du är kvar i kommunen :P

2008-10-23 @ 22:32:44
URL: http://lindaeriksson.blogg.se/
Postat av: Linda

Stackare, du har det inte lätt . Men om du är här imorgon så kanske vi kan träffas är ledig då i alla fall .



Kan skicka ett mess när jag vaknar till liv .

2008-10-23 @ 22:33:50
URL: http://lindaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback