mitt liv..

Känns så himla skumt nu med allt..
Jag är en person som hittils i mitt liv har levt i långa förhållanden, Och jag älskar det!

Många av mina drömmar hade börjat gå i uppfyllelse.. Men när jag började bli van vid det så sprack allt..
Jag ville bo med en kille jag älskar och som älskar mig tillbaka, kunna vakna på morgonen och veta att jag kommer att kunna vända mig om och ge den här underbara personen en morgonpuss och bara känna mig sådär speciell och lycklig!
Jag hade kunnat leva i min dröm hela livet.. TIllslut skaffat barn och gift mig med denna person.. Men nu vet jag inte alls hur allt kommer att bli..

Hoppas kan man ju men förnuftet säger ändå ngt annat.. Kan inte rå för det..
Men hoppet är ju det sista som ska lämna människan har jag hört.. För mig känns det just nu som att det är tvärt om för mig.. (men jag hoppas ändå, för jag vet att jag skulle kunna leva lycklig "i alla mina dagar" om det blev om jag ville).

Just nu känner jag mig inte stark alls..
Känns hel konstigt och förvirrande faktist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback