Nu.

Nej nu ska jag försöka se allt på ett bättre sätt..
Har fått lite kontakt med folk som jag nästan glömt hur mkt jag saknar.
Just nu lever jag bara mitt liv och jag hoppas det gör gott för alla.

Mitt rum börjar snart bli klart oxå :)
Har spacklat alla väggar idag och imorgon ska vi måla.
Vi som i jag och LOISE, min underbara syster som jag är ortoligt glad att jag  har.. Hon hjälper mig på många sätt nu.. Inte genom att göra ngt speiellt utan bara finns och är så som systrar kan vara!

Hoppas bara mitt rum kommer se någorlunda ut sen :P Är lite fusk för att jag ska kunna flytta in i det snart igen.. Hade kunnat göra det mkt mer noggrant, men då tar det ju mer tid och sånt..

Blir nog bra tillslut tror jag! :)

Hejsvejs !


Kommentarer
Postat av: Linda

aah gör de . dom sa att syrran var ett charmigt energiknippe som tyckte om fotboll och minigolf . totalt störda . haha

Postat av: Linda

Nu måstdet vara dax för en update !! :P

2008-11-17 @ 09:38:59
URL: http://lindaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback