4sept08

Oj, nu var det läääänge sen jag skrev här..
Ska väl kanske börja försöka vara duktig och lägga in ett inlägg här lite då och då nu..

Iaf så har jag kommit hem från jobbet på coop för idag, fick hem massa papper från elajo (företaget jag ska jobba för) så nu på söndag åker jag ner till oskarshamn för att gå kurs och utbilda mig till strålskyddstekniker. Får se hur det går då.
Men spännande ska det bli iaf!

Lite tråkigt är dock att jag kommer att jobba det skiftet sen som ingen annan (som bor här uppe) så att jag inte kommer att kunna samåka, utan sitta och köra 49 mil SJÄLV.. :S
Låter inge kul så jag ska ringa till dem imorgon och se om inte det går att fixa till så jag kan byta eller ngt sånt...

Vad händer annars då?

I helgen ska jag vara ledig och på fredag ner till sthlm och se NOrd mot syd, får se hur det blir...
Lördag kommer jag att först spendera på crossen, tror det vart i skutskä vi skulle köra, sen ska vi hem till Östhammar och gå ut på nattklubben som öppnar för första gången med öltält och grejer..

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback