8sept08

Nu är klockan 21:21 och jag ligger i en säng, i en barack, nere i Oskarshamn.
Känns lite konstigt på ngt sätt, att inte vara hemma i lägenheten bara.. och inte sova med Micke heller..

Men jag klarar mig nog :) Dock känns det lite tråkigt nu, med tanke på att jag är här nere nu för att jag utbildar mig till strålskyddstekniker, för att jag skulle jobba på verket här nu om ett tag under deras revision, men idag fick vi besked om att revisionen är flyttad till mars näsat år. Vilket innebär att jag nu står utan jobb :S
Får se hur allt blir nu istället. Jag som tyckte att jag hade det så bra nu ett tag, men icke!

Är iaf trött nu och ska sova tidigt så att jag orkar hålla mig vaken imorgon på föreläsningarna.. Vart lite kämpigt ett par ggr idag på förmiddagen, då ögonlocken inte riktigt ville sammarbeta, men jag höll mig vaken iaf, ;P

Jag har för övrigt kommit på att jag vill ha katt... Det stora problemet är bara att jag är allergisk. Men eftersom att jag gärna vill ha ngt djur och inte får ha hund för Micke, och vill inte a några fiskar bara... Så då har jag suttit och letat runt lite på internet och hittat några kattraser som även vi allergiker ska klara av att ha (beror ju såklart på hur allergisk man är mm) men dom är mkt dyrare oxå :/

Men jag skulle iaf jätte gärn vilja ha en sån här söting 
 


Kommentarer
Postat av: Ronja

svar: sötnooooos. Det var bara jag som var lite gnällig av mig, haha, men det var gulligt gjort av dig. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback