Mamma Mia!

Haha,den ilmen drog jag och Loise in till U-sala och kikade på .)
Den var riktigt bra, sån film som jag bara ler mig igenom :P
När vi var påväg från bion til bilen kom Kalle och Micke in med bussen så vi stannade och prata lite med dem innan vi begav oss hemåt..

Jag vill ha värme igen så att jag kan få köra allt som jag missade i sommras när jag bara jobbade..



Där när jag höll på att lära mig, och fortfarande hade min lilla :) Min nya nu är jätte bra och så men jag har knappt hunnit köra ngt sen jag fick den och den är mkt tyngre och så.. Inte lika lätt att få upp heller....

Men en kul sak att berätta nu iaf är att jag får jobba nu ett par veckor nere i Oskarshamn ändå : )
Hoppas jag får ihop så jag kanske kan köpa en ny bil efter det då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback