Strålskydd..

Nu har vi gått igenom lite mer än hälften av boken som vi ska ha prov på sen.. Jag satt idag nu på eftermiddagen och skrev lite smmanfattningar och jag hoppas jag kommer ihåg det mesta sen.. :p men det visar sig nog.

Annars så tror jag det blev bestämmt att vi ska vara kvar här nere över helgen oxå. Jag som hade planerat för att åka hem på fredag. Så nu blir det att köpa strumpor för mig ngn dag då de jag har med mig inte kommer vara tillräkligt för en vecka till. Men vad gör man inte för att få utbilda sig :P

Nej sova var det dax för nu. Sittervarje dag fram till elva och gäspar okontrollerat, så skaförsöka sova tidigare och e om det hjälper.

Men imorgon blir det drogtest och hälsokontroll oxå, najs!

Kommentarer
Postat av: Linda

japp, jobbar lördag, söndag och måndag !! ska du till tierp ??

Postat av: Linda

Aah, börjar vid elva.. Och måste bara säga att vad än alla andra säger så är det tidigt för mig :)

2008-09-25 @ 09:20:43
URL: http://lindaeriksson.blogg.se/
Postat av: Linda

Aah det är ju de. Och jag har ju en tendens att inte vakna för än tidigast tio :P . Men du, dax för en uppdatering nu snart kanske :)

2008-09-26 @ 12:36:42
URL: http://lindaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback